Hvordan du kan forbedre din søvn

Å ha en sunn søvn er avgjørende for din generelle tilstanden og humør. Dessverre, det er ikke lett å ha en god hvile, spesielt når du arbeider. Stress, dårlig ernæring, feil ernæring og atferd vaner-alle av dem er faktorer som påvirker din søvn mye. Hvis du lider av søvnløshet og du kan ikke ha en god hvile, vil du snart mister fokus og selv forverre din helse. Heldigvis, kan du faktisk gjøre noe med dette problemet å fjerne det uten å ta noen kjemiske stoffer. Det handler om å skape de riktige vanene.parajumpers
Lær hva du skal gjøre fra følgende tips gitt av fagfolk etter betydelig global forskning: Samme tid, samme sted Å opprette en daglig rutine og stikker til det er grunnlaget for løsningen. Med andre ord, bør du prøve å stå opp på samme tid og gå til sengs på samme tid hver natt. Denne regelen gjelder for i helgene. I tilfelle du ønsker å gå til en helg fest og ha gøy med din venn til sent på natten, nyte det og komme tilbake til din planlagte sengetid etterpå. Øvelse De jevne bevegelsene er viktig ikke bare fordi det rette kroppen din og forme den. Det har også sterk innvirkning på din mentale helse. Regelmessig mosjon har en nøkkelrolle i å sikre en god natts søvn. Eksperter råd å utøve hver dag, fortrinnsvis i morgen i stedet for på kvelden. Har i tankene at du trenger en lys trening slik som yoga eller strekke på kvelden, men ikke intense treningsøkter.parajumpers online
Koffein Den morgen koppen kaffe er et must for mange mennesker. Du kan fortsatt få den. Imidlertid bør du feste til tre kopper kaffe per dag. Prøv å ikke drikke koffein etter 4 pm. Gå tørr Lavere faktorer som forstyrrer søvnen din. Prøv ikke å drikke to timer før du går til sengs. Gå til badet høyre før du slår for natten. Ved å gjøre at du vil redusere behovet for å komme ut av sengen om natten for å bruke toalettet. Soverommets formål Glem den dårlige vanen av arbeider på den bærbare datamaskinen i sengen eller sovner til TVEN soverom. Oppfordrer en optimal sove miljø ved ikke å ha dataskjermer, elektroniske enheter eller andre gadgets på som avgir lys hele natten. Alle av dem gjør hjernen din tror at det er på tide å våkne.parajumpers jakke
Mat Det er en godt kjent faktum at maten du forbruker har stor innvirkning på kroppen din, mentalt og psykisk. I dette aspektet er det bestemt produkt som kan oppmuntre søvnkvalitet. Sterkt anbefalt mat som er naturlig høy i melatonin, som terte kirsebær, eller bananer og fisk, som er høy i vitamin B6-en nøkkelkomponent til kroppens produksjon av hormonet. Som det har vist seg hormoner nivåer en balanse er nøkkelfaktorer for livsviktige arbeid og aktivitet generelt

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kategorier

Arkiv

hits